Des de la conselleria de Turisme, la Generalitat ha posat en marxa una nova campanya digital amb l’objectiu de promocionar els desplaçaments turístics per a l’últim trimestre de l’any, aprofitant així els ponts d’aquests tres mesos per a aconseguir, o fins i tot superar, la xifra de 2.8 milions de visitants del mateix període de l’any 2022.

Segons declaracions de la consellera de Turisme, “a través d’aquesta campanya, desplegarem tot el nostre potencial d’abast en mitjans digitals per a mostrar la gran oferta de plans, activitats i paisatges per als ponts i festius d’octubre, novembre i desembre”
Quant a l’estratègia de promoció, aquesta es farà en tres fronts diferents per a atraure visitants:
- Portal Turisme, en el bàners de la seva secció “Aqui i Ara” i el *videoblog “Mediterrani en Acció“
- Promoció d’itineraris, destins i experiències en les xarxes socials, com TikTok o X (antigament Twitter)
- “*Newsletters” per cada pont per als mercats tant nacional com autonòmic