La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, juntament amb els municipis de Cullera i Gandia, participen activament en la prestigiosa Fira Internacional de Turisme ITB de Berlín 2024.

L’objectiu principal és consolidar la marca turística provincial en el mercat alemany, promovent el posicionament de València com una destinació turística innovadora i sostenible. Pedro Cuesta, diputat de Turisme, destaca la importància d’esta participació per a fidelizar al mercat alemany i ressaltar les propostes atractives i noves que oferix la província.

El Centre de Turisme de la Diputació de València ha treballat àrduament en la creació de noves experiències turístiques i productes innovadors, com el turisme MICE, el turisme de creuers i el cicloturisme. Estos esforços es reflectixen en el ventall de propostes presentades en la fira, que busquen captar l’interés de l’exigent mercat alemany i promoure el creixement del turisme a la regió.

València Turisme, juntament amb els municipis de Cullera i Gandia, es presenta com coexpositores en un espai propi dins de l’estand de la Comunitat Valenciana, sota el paraigua de Turespaña, conjuntament amb Visit València, Alacant Turisme, Costa Blanca, entre altres. També es promociona la ruta cultural i cicloturística del Camí del Cid, destacant la diversitat i riquesa de l’oferta turística valenciana.

La ITB de Berlín és reconeguda com una de les fires turístiques més importants a nivell mundial, juntament amb la World Travel Market de Londres i FITUR de Madrid. El mercat alemany ha experimentat un notable creixement en la Comunitat Valenciana en l’últim any, convertint-se en el segon mercat emissor més rellevant.

Llegir més

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *