Turisme Comunitat Valenciana col·labora amb la revista britànica National Geographic Traveller en la promoció de l’oferta cultural i gastronòmica de la província de València.
Esta aliança es va materialitzar a través d’un viatge de premsa que es desenvolupa del 15 al 18 d’abril, on dos periodistes de la prestigiosa revista van explorar diverses zones de la geografia valenciana.
La consellera d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, ha ressaltat la importància d’esta mena d’accions per a promocionar els atractius turístics de la Comunitat Valenciana a nivell internacional. Els viatges de premsa permeten incrementar la notorietat del destí, ja que els periodistes tenen l’oportunitat de conéixer de prop l’oferta turística i elaborar reportatges que promoguen el turisme valencià en el mercat emissor britànic.
Durant el viatge, els periodistes van visitar llocs emblemàtics de la província, com la ciutat de València, el Parc Natural de L’Albufera i la Serra Calderona. També es van centrar en la designació de València com a Capital Verda Europea 2024, explorant els esforços de la ciutat per millorar el medi ambient i la seua oferta cultural i patrimonial.
L’itinerari dissenyat va incloure activitats que mostren la riquesa natural, cultural i gastronòmica de la regió, com la visita a plantacions de tarongers a la Ribera Alta i l’elaboració d’una autèntica paella. S’espera que este reportatge contribuïsca a mostrar els atractius de la província de València als lectors de National Geographic Traveller i promoga el turisme sostenible a la regió.

Font: National Geographic