El dia 6 de setembre va donar final a la setmana intensiva de cursos d’espanyol per a estudiants estrangers impartit en el campus de Gandia de l’Unviersitat Politécnica de Valencia. Fins a 167 futurs alumnes participaren en aquest curs intensiu que es va extendre des del dia 23 d’agost fins al 6 de setembre, en un esforç d’integrar-los en les clases impartides en espanyol.

La major part d’aquestos alumnes, que procedeixen en gran majoria d’Europa, finalment cursaran els seus estudis en el campus de Vera de la UPV, a Valencia, “… pero justament aixo es el que es bonic. Que a més de València, també coneguen Gandia. Perque, sense aquest curs intensiu, segurament mai hagueren vingut aci” declaraba la directora de l’Oficina Internacional del Campus de Gandia, Michaela Muszynski.

Aquests cursos, impartits durant 5 hores del matí, contaven en un total de 10 grups segons el seu nivell d’espanyol, variant entre A1 i B2, encara que no se llimitaven únicament a l’estudi, ja que havien activitats culturals programades per la vesprada, com excursions per la ciutat o cursos de paella.

Font: SaforGuia.

Llegir més