Durant hui, dia 8 de setembre, i demà, dissabte 9 de setembre, se celebrarà en el recinte del Prat de Gandia la Fira Extraescolars, en la qual es preveu que s’acosten unes 3000 visites. Tots dos dies tindran el mateix horari, que ira de les 11:00h fins a les 14:00h y de las 18:00h fins a les 21:00h.

En aquesta fira trobarem 14 empreses de la nostra ciutat amb ofertes molt variades per als mes xicotets, com ja anunciava la regidora Elena Moncho. Aquestes activitats compten amb balls, robòtica, rem, acadèmies d’anglés, atletisme fins i tot scouts i exhibicions de capoeira. Aquestes dues últimes, en concret, es donaran a les 18.30 i 19.30 del dissabte 9 respectivament

I és que aquesta Fira Extraescolars és només la primera de les quatre que s’han plantejat al llarg de setembre, podent atendre les següents:

Font: Enrique Íñiguez Rodríguez (Qoan)

Llegir més