Gandia es prepara per a rebre una vegada més al Global Game Jam, l’esdeveniment de creació de videojocs més gran del món. Del 26 al 28 de gener, el Campus de la Universitat Politècnica de València a Gandia serà l’epicentre local d’esta emocionant marató, congregant a estudiants, docents i professionals apassionats per la indústria del videojoc.

Des de 2013, el Campus de Gandia ha sigut la llar de la Gandia Game Jam, consolidant-se com un punt de trobada i experimentació en el calendari anual. Més que un simple desafiament, esta iniciativa cerca motivar la formació oferint una experiència formativa única en l’àmbit multimèdia per als participants, complementant la docència reglada.

L’essència de la Gandia Game Jam es basa en la col·laboració i l’experimentació, on no es competix, sinó que es coopera per a desenvolupar un videojoc en un temps rècord de 48 hores. El professor José Marín-Roig destaca l’oportunitat que brinda l’esdeveniment perquè tots els interessats proven, creen, juguen i compartisquen la seua passió pels videojocs.

L’edició de 2024 ha sigut reconeguda amb el premi a la Innovació atorgat pel Grup Radi Gandia, ressaltant la trajectòria i el treball excepcional de l’equip de professors i tècnics del Campus de Gandia. Este guardó subratlla l’esforç necessari per a organitzar un esdeveniment de tal magnitud. Per a participar en esta emocionant jornada de creativitat, col·laboració i diversió, és necessari inscriure’s a través del Centre de Formació Permanent de la UPV. La Gandia Game Jam promet tres dies inoblidables en el fascinant món dels videojocs.