El 25 de maig, el Moll dels Borja de Gandia acollirà la Gal·la Mr. Gai Comunitat Valenciana 2024, presentada per Carmen Alcayde i Omar Suárez.

L’esdeveniment començarà a les 20.00 hores amb una festa prèvia i la gala s’iniciarà a les 22.00 hores, comptant amb la presència especial de Javier Yeste, guanyador de Mr. Gai Espanya 2023, i Adrián Alonso, Mr. Gai Comunitat Valenciana 2023, qui entregarà la banda al nou representant. La gala estarà adornada amb actuacions d’artistes nacionals com Jorge González, Rosser, DJ Flotació i Borja Sant, a més de la participació de l’artista local Kler.

Enguany, la gala comptarà amb un jurat de primer nivell compost per figures televisives i del món de la moda com Albert Infante, José Perea, Miguel Frigenti i Germán González. La regidora de Turisme, Balbina Sendra, ha ressaltat la importància de l’esdeveniment per a posicionar a Gandia com un destí inclusiu i acollidor.

Els directors del festival, Juan Martín Boll i Nano García, han destacat que Gandia reunix totes les característiques necessàries per a elevar la gala i promoure la igualtat, mentres que l’edil d’Igualtat i Diversitat, Maribel Codina, ha convidat a tots a participar en les activitats paral·leles organitzades entorn de l’esdeveniment.

A més de ser una celebració, la gala servirà com a plataforma per a ressaltar el compromís social dels candidats, els qui representen diverses campanyes i causes del col·lectiu LGTBIQ+. Cada participant compartirà la seua història de lluita i superació, inspirant als presents amb la seua valentia i determinació per a aconseguir la igualtat i l’acceptació. La nit culminarà amb la festa YAG PARTY i altres espectacles que prometen una vetlada inoblidable per a tots els assistents.

Font: Gent de la Safor

Llegir més