Com és habitual en els últims anys, al voltant de 6.000 estudiants portuguesos trien la platja de Gandia per a celebrar el final del batxillerat en la capital de la Safor.

Nuno Mendes, Project Manager d’Hype Travel, l’empresa organitzadora de l’operativa, destaca que este esdeveniment, una de les majors operatives d’este tipus a la ciutat, cerca brindar als estudiants dies de sol, platja, esport, oci, gastronomia i cultura, amb una varietat d’activitats organitzades.

La iniciativa compta amb la col·laboració de diversos departaments del consistori, incloent-hi Turisme i Esports, per a assegurar el correcte desenvolupament de totes les activitats planificades. La regidora de Turisme, Balbina Sendra, assenyala que este tipus d’operatives contribuïxen a l’increment del turisme portugués a Gandia, arribant a un mercat en creixement i consolidant el procés d’internacionalització de la ciutat com a destinació turística.

Segons dades de l’organització, 10 hotels de la ciutat estan completament ocupats exclusivament gràcies a esta iniciativa, la qual cosa demostra el seu impacte econòmic significatiu en el sector turístic local i contribuïx a la dinamització i desestacionalització d’este.