La fira de l’ocupació celebrada al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha sigut un rotund èxit, amb la participació de més de 300 joves i la presència de 44 entitats empresarials locals.

Durant la inauguració de l’esdeveniment, Jesús Alba, director del campus, va destacar la seua importància com a espai estratègic de trobada entre empreses, institucions, estudiants i egressats, subratllant el seu paper en la transferència de talent i coneixement.

El rector de la UPV, José E. Capella, va emfatitzar el compromís de la universitat amb la societat i la formació adequada a les necessitats de l’estudiantat i l’empresa. A més, autoritats provincials i locals, inclòs l’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, van ressaltar la importància de les aliances universitat-empresa per al progrés econòmic i social.

Font: SaforGuia

La fira, que va congregar a empreses de diversos sectors com a tecnologia, turisme, agricultura i servicis financers, va proporcionar als estudiants i egressats una àmplia gamma d’oportunitats professionals. Des de l’organització es va destacar l’objectiu de construir ponts entre les aules universitàries i el mercat laboral, facilitant oportunitats de pràctiques i ocupació per als estudiants.

L’esdeveniment va incloure activitats paral·leles com a laboratoris d’entrevistes i assessorament de currículum, així com una conferència central impartida per Ángel Alba, expert en innovació estratègica. L’exitosa participació en esta edició subratlla la importància d’estos esdeveniments per a vincular les necessitats empresarials amb la competència professional, especialment en el marc del 30 aniversari del Campus de Gandia.