Este cap de setmana, la Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, va estar promocionant la riquesa turística de la província en la nova edició de la fira B-Travel Barcelon

Esta iniciativa compta amb la participació dels municipis de Meliana, Cullera, El Puig de Santa María, Gandia, Tavernes de la Valldigna i Sagunt, que se sumen com coexpositores en l’estand de la Comunitat Valenciana.

El diputat de Turisme, Pedro Cuesta, va assenyalar la importància d’esta cita en el calendari turístic nacional i va destacar el valor del mercat català per a la regió. “La Diputació no podia perdre’s esta oportunitat i, per això, estem acompanyats per una selecció de destins provincials que segurament resultaran molt atractius per als visitants catalans”, va explicar.

A més de donar a conéixer l’oferta general de la província, la Diputació va presentar experiències turístiques vinculades al Programa de Turisme contra la Despoblació ‘Fem Poble’. B-Travel, que se celebra anualment en el recinte de Montjuïc, reunix professionals del sector i al públic en general, així com a diverses empreses i entitats relacionades amb el turisme.

El mercat català representa un important segment per a la Comunitat Valenciana, sent la tercera destinació turística nacional per als visitants catalans. Estos turistes solen optar per viatjar a la regió en el tercer trimestre de l’any, principalment amb cotxe i allotjant-se en hotels, amb una estada mitjana de 6,4 dies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *