InterMundial, en col·laboració amb Turisme de Gandia i Bedsoline, ha organitzat el Fam Trip Gandia 2023 per a presentar l’oferta turística de la localitat i fomentar la desestacionalització del destí. Durant el cap de setmana del 24 al 26 de març, més de 50 agents de viatges han gaudit d’una varietat d’activitats per a conèixer l’oferta turística de Gandia i el seu entorn. Els agents han visitat el Palau Ducal, navegar en catamarà per la platja de Gandia i degustar la gastronomia local. A més, han conegut les novetats de Turisme de Gandia, Bedsonline i InterMundial i han realitzat visites a hotels locals per a conèixer les seues instal·lacions i serveis.
Carlos Uceda, director de Desenvolupament de Negoci d’InterMundial, afirma que el Fam Trip Gandia 2023 és una iniciativa ideal per a reforçar la vinculació de la companyia amb les agències de viatges. Així mateix, destaca la importància que els agents estiguen actualitzats sobre els destins per a oferir els millors serveis, productes i experiències de viatge als seus clients. D’altra banda, els agents han rebut informació sobre els serveis exclusius per a agències de viatges que InterMundial associa als seus diferents assegurances, així com les solucions innovadores que ofereix en temps real gràcies a la seua inversió en tecnologia.
Turisme de Gandia espera que aquest Fam Trip ajude a que els agents de viatges vegen la localitat mediterrània com un destí vacacional atractiu durant tot l’any. Gandia ofereix una gran varietat de possibilitats per a tot tipus de viatgers, gràcies a la seua dotació turística i les seues condicions climàtiques. Després de l’èxit d’aquesta edició, el destí ja treballa en l’edició especial del Fam Trip 2024, que comptarà amb la participació de més de 400 agents de viatges de tota Espanya.
