La marca València Turisme de la Diputació de València reunix en la seua presentació de destinació a turoperadors, agents de viatges, empreses especialitzades i hotels.

València Turisme, la marca turística de la Diputació de València, va presentar a Amsterdam l’oferta turística de la província a professionals del sector i mitjans de comunicació especialitzats. Esta jornada de promoció directa i networking també va comptar amb la participació de l’Hotel Oliva Nova Golf de València.

L’activitat, desenvolupada en col·laboració amb Turespaña, va incloure la presència de turoperadors, agents de viatges, empreses especialitzades i hotels, així com entitats turístiques de tota Espanya. Estos participants van poder conéixer en profunditat la província de València com a destinació turística, destacant especialment la seua oferta de sol i platja, que és molt atractiva per al mercat dels Països Baixos.

Workshop a Saragossa

A més, València Turisme va participar activament en el workshop organitzat a Saragossa per l’Associació Empresarial Valenciana d’Agències de Viatges (AEVAV), juntament amb la Mancomunitat del Racó d’Ademuz, on es van reunir professionals d’agències de viatges locals.

La marca turística de la Diputació de València col·labora amb AEVAV enguany en un total de set trobades d’este tipus per tot el país. Segons Pedro Cuesta, diputat de Turisme de la Diputació de València, estos esdeveniments “contribuïxen enormement a acostar l’oferta turística de la província a les agències de viatges, que són prescriptores directes per a gran part dels consumidors finals de les experiències turístiques que oferix el nostre territori”.

Font: Onda Naranja Cope

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *