En el campus de Gandia, Dijous, 2 de Desembre a les 12:30, s’ha gaudit de una conferència de Carmen Baselga, directora creativa del estudi multidisciplinar que du el seu nom, ens ha parlat sobre una sèrie de projectes de espais hostelers vinculats a tres projectes gastronòmics de diferent tamany i envergadura.

Ha sigut una conferència molt interessant ja que el diseny del espai simbolitza la comunicació, permetent dotar de significat diversos escenaris de la gastronomia, singularitzant inclòs, eixe respectiu espai en únic.

Molts estudiants i empresaris de la zona s’han acostat per poder a escoltar els prometedors projectes i les idees vanguardistes de la decoració dels espais de hosteleria i gastronomia que ens ha proporcionat Carmen, a arrel de tres projectes que s’han dut a terme en el mon real i han tingut un meravellós resultat.

Tindre’m en compter les properes conferències que se vajen a realitzar per part de la Catedra de Turisme Intel·ligent!